Auto
Bygge & Anlæg/ HåndværkerAkademiet
Eventbranchen
Fødevarer/gastronomi/ernæring
Førstehjælp
Iværksætterkurser
Ladestander
Landingsside
Ledelses- og organisationsudvikling
Maritim/Offshore
Master Skills
Online kurser
Rengøring og hygiejne
Restaureringsuddannelsen
Smede-, maskin- og svejseteknik
Transport & Gaffeltruck
Turisme
Øvrige kurser
49824 Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
13. januar 2026
Valgt
17 ledige pladser
3. marts 2026
18 ledige pladser
20. april 2026
18 ledige pladser
9. november 2026
18 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Tilmeldingsfrist
5. januar 2026
Startdato
13. januar 2026
Slutdato
15. januar 2026
Varighed
3,0 dage
Deltagerpris
642,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe
2266,40 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:05 -15:29
Beskrivelse
Dette 3 dages kursus i kommunikation, service og turisme- udvikler dine kompetencer indenfor gæsteoplevelser og servicehåndtering. Du vil lære effektive kommunikations-teknikker, konflikthåndtering, og hvordan du skaber positive møder med gæster og kunder gennem personlig kommunikation. Kurset kombinerer teoretisk viden med praktiske redskaber til at forbedre den samlede serviceoplevelse og styrke din evne til at håndtere både udfordrende og vel-fungerende servicerelationer. Lokation kan eventuelt flyttes til EUC Nord Frederikshavn
Kontaktperson
Karina Mariegaard
Telefonnr
72246213
Email
km@eucnord.dk
Kviknummer
821409kk26-49824-01
Minimum antal deltagere
14
Maksimum antal deltagere
18
17 ledige pladser
Fag til kurset:
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Skolefagkode:
49824
Varighed:
3,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
642,00 kr.
Pris for ledige:
2266,40 kr. (Kontakt dit jobcenter)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
2266,40 kr.
Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig bredt imod alle faglærte og ufaglærte, som gerne vil have indsigt i håndtering af konflikter, kommunikation og adfærd i jobbet.
Formål:
Du lære at håndterer konflikter konstruktivt i jobbet.
Indhold:
Efter endt uddannelse kan deltageren håndtere konflikter konstruktivt i jobbet. Deltageren: Har indsigt og viden om egen og andres adfærd, herunder denne adfærds betydning i håndtering af konflikter Kan genkende typiske konflikter, der kan opstå i jobbet Har kendskab til, hvordan psykologiske mekanismer påvirker vores opfattelse af hændelser, omgivelser og relationer Kan forstå og anvende værktøjer til kommunikation og konflikthåndtering Kan håndtere konflikter konstruktivt Har kendskab til mæglerrollen i konfliktsituationer Opnår indsigt i forhold til konflikters opståen og løsning Kan medvirke til en konstruktiv og god konflikthåndtering.