Auto
Bygge & Anlæg/ HåndværkerAkademiet
Eventbranchen
Fødevarer/gastronomi/ernæring
Førstehjælp
Iværksætterkurser
Ladestander
Landingsside
Ledelses- og organisationsudvikling
Maritim/Offshore
Master Skills
Online kurser
Rengøring og hygiejne
Restaureringsuddannelsen
Smede-, maskin- og svejseteknik
Transport & Gaffeltruck
Turisme
Øvrige kurser
40448 Salgsledelse
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
14. maj 2025
18 ledige pladser
1. oktober 2025
Valgt
18 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Tilmeldingsfrist
17. september 2025
Startdato
1. oktober 2025
Slutdato
3. oktober 2025
Varighed
3,0 dage
Deltagerpris
642,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe
1925,45 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:05 - 15:29
Kontaktperson
Karina Mariegaard
Telefonnr
72246213
Email
km@eucnord.dk
Kviknummer
821409kk25-40448-02
Minimum antal deltagere
14
Maksimum antal deltagere
18
18 ledige pladser
Fag til kurset:
Salgsledelse
Skolefagkode:
40448
Varighed:
3,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
642,00 kr.
Pris for ledige:
1925,45 kr. (Kontakt dit jobcenter)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
1925,45 kr.
Målgruppe
Kurset retter sig mod AMU-målgruppens ledere, der arbejder med salgsledelse. Lederne i målgruppen har en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveau.
Formål:
Deltageren kan efter kurset opstille relevante salgsmål for afdelingen som helhed, nedbryde resultatmål til operationelle aktiviteter og handlinger, sikre en sammenhæng mellem resultatmål og aktivitetsindsats, kendskabet til grundlæggende metoder til at fremme medarbejdernes motivations- og aktivitetsniveau og kendskabet til værktøjer inden for salgsstrategi.
Indhold:
Deltageren kan ud fra sit job som salgsleder opstille relevante resultatmål mellem personlige motiver, afdelingens interesse og virksomhedens interesser.I jobfunktionen indgår:- Grundlæggende metoder til at fremme medarbejdernes motivation, aktivitetsniveau og resultatskabelse- Optimering af målopfyldelse på både kort og langt sigt- Nedbrydning af resultatmål til operationelle aktiviteter og handlinger- Sikring af sammenhæng mellem resultatmål og aktivitetsindsats- Vurdering af effekt af forskellige salgsmetoder