Auto
Bygge & Anlæg/ HåndværkerAkademiet
Eventbranchen
Fødevarer/gastronomi/ernæring
Førstehjælp
Iværksætterkurser
Ladestander
Landingsside
Ledelses- og organisationsudvikling
Maritim/Offshore
Master Skills
Online kurser
Rengøring og hygiejne
Restaureringsuddannelsen
Smede-, maskin- og svejseteknik
Transport & Gaffeltruck
Turisme
Øvrige kurser
49444 Lederens redskaber til kompetenceudvikling
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
23. juni 2025
Valgt
18 ledige pladser
8. december 2025
18 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Tilmeldingsfrist
6. juni 2025
Startdato
23. juni 2025
Slutdato
24. juni 2025
Varighed
2,0 dage
Deltagerpris
428,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe
1370,30 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:05 - 15:29
Kontaktperson
Karina Mariegaard
Telefonnr
72246213
Email
km@eucnord.dk
Kviknummer
821409kk25-49444-01
Minimum antal deltagere
14
Maksimum antal deltagere
18
18 ledige pladser
Fag til kurset:
Lederens redskaber til kompetenceudvikling
Skolefagkode:
49444
Varighed:
2,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
428,00 kr.
Pris for ledige:
1370,30 kr. (Kontakt dit jobcenter)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
1370,30 kr.
Målgruppe
Kurset retter sig mod AMU-målgruppens ledere. Det vil sige ledere med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveau.
Formål:
Efter kurset kan du fastlægge virksomhedens udviklingsbehov, udarbejde handlingsplaner for de læringsaktiviteter der tilfører de nødvendige kompetencer samt sikre en effektiv anvendelse og forankring heraf i opgaveløsningen.
Indhold:
Deltageren kan anvende relevante redskaber til fastlæggelse af virksomhedens behov for kompetenceudvikling.Deltageren kan identificere de udviklingsbehov der eksisterer på operativt niveau og fastlægge aktiviteter der indfrier kompetencebehovet - enten gennem eksterne eller interne læringsaktiviteter, som f.eks. kursusgennemførelse, vidensdeling, sidemandsoplæring, jobbytte mv.Deltageren kan anvende relevante samtaleformer til fastlæggelse af kompetenceudviklingsbehov og kan identificere potentielle leverandører af udviklings- og læringsaktiviteter.