Auto
Bygge & Anlæg/ HåndværkerAkademiet
Eventbranchen
Fødevarer/gastronomi/ernæring
Førstehjælp
Iværksætterkurser
Ladestander
Landingsside
Ledelses- og organisationsudvikling
Maritim/Offshore
Master Skills
Online kurser
Rengøring og hygiejne
Restaureringsuddannelsen
Smede-, maskin- og svejseteknik
Transport & Gaffeltruck
Turisme
Øvrige kurser
44853 Kommunikation og konflikthåndtering
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
20. august 2025
Valgt
18 ledige pladser
8. oktober 2025
18 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted
EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Tilmeldingsfrist
6. august 2025
Startdato
20. august 2025
Slutdato
22. august 2025
Varighed
3,0 dage
Deltagerpris
642,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe
2266,40 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:05 -15:29
Kontaktperson
Karina Mariegaard
Telefonnr
72246213
Email
km@eucnord.dk
Kviknummer
821409kk25-44853-03
Minimum antal deltagere
14
Maksimum antal deltagere
18
18 ledige pladser
Fag til kurset:
Kommunikation og konflikthåndtering - service
Skolefagkode:
44853
Varighed:
3,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
642,00 kr.
Pris for ledige:
2266,40 kr. (Kontakt dit jobcenter)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
2266,40 kr.
Målgruppe
Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.
Formål:
Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.
Indhold:
Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.