49824 Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd

EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
13. januar 2026 Valgt 17 ledige pladser
3. marts 2026 18 ledige pladser
20. april 2026 18 ledige pladser
9. november 2026 18 ledige pladser
Valgte hold
Kursussted EUC Nord, Hestkærvej 30, 9800 Hjørring
Tilmeldingsfrist 5. januar 2026
Startdato 13. januar 2026
Slutdato 15. januar 2026
Varighed 3,0 dage
Deltagerpris 642,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 2266,40 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:05 -15:29
Beskrivelse Dette 3 dages kursus i kommunikation, service og turisme- udvikler dine kompetencer indenfor gæsteoplevelser og servicehåndtering. Du vil lære effektive kommunikations-teknikker, konflikthåndtering, og hvordan du skaber positive møder med gæster og kunder gennem personlig kommunikation. Kurset kombinerer teoretisk viden med praktiske redskaber til at forbedre den samlede serviceoplevelse og styrke din evne til at håndtere både udfordrende og vel-fungerende servicerelationer. Lokation kan eventuelt flyttes til EUC Nord Frederikshavn
Kontaktperson Karina Mariegaard
Telefonnr 72246213
Email km@eucnord.dk
Kviknummer 821409kk26-49824-01
Minimum antal deltagere 14
Maksimum antal deltagere 18
17 ledige pladser
Fag til kurset:
Konflikthåndtering, kommunikation og adfærd
Skolefagkode: 49824
Varighed: 3,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 642,00 kr.
Pris for ledige: 2266,40 kr. (Kontakt dit jobcenter)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 2266,40 kr.

Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig bredt imod alle faglærte og ufaglærte, som gerne vil have indsigt i håndtering af konflikter, kommunikation og adfærd i jobbet.

Formål:
Du lære at håndterer konflikter konstruktivt i jobbet.

Indhold:
Efter endt uddannelse kan deltageren håndtere konflikter konstruktivt i jobbet. Deltageren: Har indsigt og viden om egen og andres adfærd, herunder denne adfærds betydning i håndtering af konflikter Kan genkende typiske konflikter, der kan opstå i jobbet Har kendskab til, hvordan psykologiske mekanismer påvirker vores opfattelse af hændelser, omgivelser og relationer Kan forstå og anvende værktøjer til kommunikation og konflikthåndtering Kan håndtere konflikter konstruktivt Har kendskab til mæglerrollen i konfliktsituationer Opnår indsigt i forhold til konflikters opståen og løsning Kan medvirke til en konstruktiv og god konflikthåndtering.