Kommunikation om kvalitet i virksomheder

Rybners, Adelvej 9, 6823 Ansager
3. maj 2023 Optaget
4. maj 2023 Optaget
11. maj 2023 Kontakt skolen
14. september 2023 Kontakt skolen
4. april 2024 Valgt Optaget
Rybners, Bygmestervej 7, 6270 Tønder
26. april 2022 Kontakt skolen
Rybners, Drejervej 11, 6740 Bramming
8. februar 2024 Kontakt skolen
Rybners, Flyvej 2, 7800 Skive
20. april 2023 Optaget
21. april 2023 Kontakt skolen
Rybners, Horns Bjerge 4, 6857 Blåvand
2. august 2023 Kontakt skolen
Rybners, John Tranums Vej 20, 6705 Esbjerg Ø
25. oktober 2022 Kontakt skolen
Rybners, Strandby Kirkevej 118, 6700 Esbjerg
17. august 2022 Optaget
Rybners, Vejlevej 270, 7323 Give
3. oktober 2022 Kontakt skolen
11. november 2022 Optaget
Rybners, Aage Grams Vej 1, 6500 Vojens
17. maj 2023 Optaget
Valgte hold
Kursussted Rybners, Adelvej 9, 6823 Ansager
Varighed 1,0 dage
Deltagerpris 208,00 kr.
Pris for ledige 789,55 kr. -
Pris udenfor AMU-målgruppe 789,55 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:00 - 15:24
Kontaktperson Sarah Hvid Hardt Jensen
Telefonnr 76133107
Email shhj@rybners.dk
Minimum antal deltagere 4
Maksimum antal deltagere 4
Status Optaget
Fag til kurset:
Kommunikation om kvalitet i virksomheder
Skolefagkode: 48074
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 208,00 kr.
Pris for ledige: 789,55 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis man har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse og faget findes på positivlisten)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 789,55 kr.

Målgruppe
Kurset er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i industrien.

Formål:
På dette kursus lærer du at søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. Du lærer om sikker kommunikation om kvalitet.

Indhold:
Efter gennemført kursus kan du:· Søge relevante oplysninger om og stille spørgsmål til kvalitet i en virksomhed med henblik på at yde optimal kvalitet i udførelse af opgaver på eget område. · Kommunikere korrekt og hensigtsmæssigt over for kunder og kolleger, så der sikres fælles forståelse af de aftalte kvalitetsmål og håndtering af eventuelle fejl og afvigelser. · Medvirke til at fremme sikker kommunikation om kvalitet på tværs af fagligheder, afdelinger og kulturer.