Serviceorienteret betjening af gæster

Valgte hold
Kursussted Rybners, Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup
Varighed 2,0 dage
Deltagerpris 428,00 kr.
Pris for ledige 1370,10 kr. -
Pris udenfor AMU-målgruppe 1370,10 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:30 - 16:00
Beskrivelse Serviceorienteret betjening af gæster
Kontaktperson Mette Sanvig Sand
Telefonnr 76133134
Email msje@rybners.dk
Minimum antal deltagere 13
Maksimum antal deltagere 20
Status Kontakt skolen
Fag til kurset:
Serviceorienteret betjening af gæster
Skolefagkode: 48288
Varighed: 2,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 428,00 kr.
Pris for ledige: 1370,10 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis man har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse og faget findes på positivlisten)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1370,10 kr.

Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen er grundlæggende og retter sig mod medarbejdere, som i betjening af gæster arbejder med serviceoplevelse. Forløbet primært rettet mod frontmedarbejder som fx værter/seater og ufaglærte receptionister og tjenere inden for hotel og restaurantområdet.

Formål:
Den gode serviceoplevelse er et af de største konkurrenceparametre inden for hotel- og restaurationsbranchen - og deltageren vil få kompetencer og redskaber til den rigtige serviceorienteret betjening og til, hvordan gæstens serviceoplevelse kan optimeres.

Indhold:
Deltageren kan repræsentere virksomheden og fremstå præsentabel i gæstebetjeningen. Deltageren kan betjene gæster med viden om, hvad "god service" forventes at indeholde inden for hotel- og restaurationsbranchen. Deltageren kan indgå i positiv dialog med gæsten og yde en imødekommende service på det niveau, som virksomheden har fastsat. Deltageren kan afdække gæstens behov og vejlede i virksomhedens ydelser og produkter samt lave mersalg. Deltageren kan anvende viden om de elementer, der påvirker gæstens opfattelse af virksomhedens service til at optimere serviceoplevelsen.