Bygge- og anlæg
El & L-AUS
FVU og ordblindeundervisning
IT – Grafik & web
IT – kontor
Karriereudvikling
Ledelse & teamudvikling
Madfremstilling
On-/Offshore
Regnskab & økonomi
Salg
Sprog
Svejsning
Tandklinik
Udbud
VVS
Serviceorienteret betjening af gæster
Valgte hold
Kursussted
Rybners, Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup
Tilmeldingsfrist
18. november 2025
Startdato
25. november 2025
Slutdato
16. december 2025
Varighed
2,0 dage
Deltagerpris
428,00 kr.
Pris for ledige
1370,10 kr.
-
Pris udenfor AMU-målgruppe
1370,10 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:30 - 16:00
Beskrivelse
Serviceorienteret betjening af gæster
Kontaktperson
Mette Sanvig Sand
Telefonnr
76133134
Email
msje@rybners.dk
Kviknummer
280560ALØ252482881M3
Minimum antal deltagere
13
Maksimum antal deltagere
20
Mange ledige pladser
Fag til kurset:
Serviceorienteret betjening af gæster
Skolefagkode:
48288
Varighed:
2,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
428,00 kr.
Pris for ledige:
1370,10 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis man har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse og faget findes på positivlisten)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
1370,10 kr.
Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen er grundlæggende og retter sig mod medarbejdere, som i betjening af gæster arbejder med serviceoplevelse. Forløbet primært rettet mod frontmedarbejder som fx værter/seater og ufaglærte receptionister og tjenere inden for hotel og restaurantområdet.
Formål:
Den gode serviceoplevelse er et af de største konkurrenceparametre inden for hotel- og restaurationsbranchen - og deltageren vil få kompetencer og redskaber til den rigtige serviceorienteret betjening og til, hvordan gæstens serviceoplevelse kan optimeres.
Indhold:
Deltageren kan repræsentere virksomheden og fremstå præsentabel i gæstebetjeningen. Deltageren kan betjene gæster med viden om, hvad "god service" forventes at indeholde inden for hotel- og restaurationsbranchen. Deltageren kan indgå i positiv dialog med gæsten og yde en imødekommende service på det niveau, som virksomheden har fastsat. Deltageren kan afdække gæstens behov og vejlede i virksomhedens ydelser og produkter samt lave mersalg. Deltageren kan anvende viden om de elementer, der påvirker gæstens opfattelse af virksomhedens service til at optimere serviceoplevelsen.