Bygge- og anlæg
El & L-AUS
FVU og ordblindeundervisning
IT – Grafik & web
IT – kontor
Karriereudvikling
Ledelse & teamudvikling
Madfremstilling
On-/Offshore
Regnskab & økonomi
Salg
Sprog
Svejsning
Tandklinik
Udbud
VVS
Kommunikation i en bæredygtig virksomhed
Valgte hold
Kursussted
Rybners, Spangsbjerg Møllevej 72, 6700 Esbjerg
Tilmeldingsfrist
29. oktober 2024
Startdato
5. november 2024
Slutdato
6. november 2024
Varighed
2,0 dage
Deltagerpris
416,00 kr.
Pris for ledige
1329,90 kr.
-
Pris udenfor AMU-målgruppe
1329,90 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:00 - 15:30
Kontaktperson
Sarah Hvid Hardt Jensen
Telefonnr
76133107
Email
shhj@rybners.dk
Kviknummer
280560ALØ242209251S1
Minimum antal deltagere
12
Maksimum antal deltagere
15
15 ledige pladser
Fag til kurset:
Kommunikation i en bæredygtig virksomhed
Skolefagkode:
20925
Varighed:
2,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
416,00 kr.
Pris for ledige:
1329,90 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis man har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse og faget findes på positivlisten)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
1329,90 kr.
Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til faglærte og ufaglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med alle former for ekstern og intern kommunikation, som skal være i overensstemmelse med virksomhedens bæredygtige profil. Det anbefales, at deltageren har gennemført kurset 47302 Virksomhedens sprogpolitik i praksis og kurset 49785 Introduktion til bæredygtig omstilling.
Formål:
Efter kurset kan du anvende storytelling i kommunikationen om virksomhedens rejse ind i en bæredygtig omstilling. Du kender begreberne bæredygtighed og cirkulær økonomi og kan bruge dem i din kommunikation. Du ved, hvordan du kan og må markedsføre din virksomhed som bæredygtig på en måde, så din virksomhed overholder loven og reglerne om greenwashing.
Indhold:
Deltageren har kendskab til bæredygtighed og cirkulær økonomi og hvordan disse påvirker en bæredygtig omstilling.Deltageren kan anvende og formidle virksomhedens bæredygtige storytelling eksternt. Deltageren kan aktivt og selvstændigt udføre en bæredygtig kommunikation således at virksomheden overholder lovgivning og retningslinjer i forbindelse med greenwashing.