Bygge- og anlæg
El & L-AUS
FVU og ordblindeundervisning
Gaffeltruckkurser
IT – Grafik & web
IT – kontor
Karriereudvikling
Ledelse & teamudvikling
Madfremstilling
On-/Offshore
Regnskab & økonomi
Salg
Sprog
Svejsning
Tandklinik
Udbud
VVS
Konflikthåndtering
Rybners, Gl. Møllevej 5B, 6660 Lintrup
4. november 2024
Optaget
Rybners, Kløvermarken 108, 7190 Billund
30. marts 2022
Optaget
Rybners, Knavvej 6, 6100 Haderslev
12. november 2024
Kontakt skolen
Rybners, Lillebæltsvej 7, 6715 Esbjerg N
16. december 2024
Kontakt skolen
Rybners, Spangsbjerg Møllevej 72, 6700 Esbjerg
2. december 2025
Valgt
Kontakt skolen
Rybners, Vesterhavsvej 81, 6830 Nørre-nebel
15. januar 2024
Kontakt skolen
3. april 2024
Optaget
Valgte hold
Kursussted
Rybners, Spangsbjerg Møllevej 72, 6700 Esbjerg
Varighed
3,0 dage
Deltagerpris
642,00 kr.
Pris for ledige
2266,40 kr.
-
Pris udenfor AMU-målgruppe
2266,40 kr.
Undervisningsform
Dagundervisning
Undervisningstid
08:15 - 15:39
Beskrivelse
Konflikthåndtering FANØ KRAN-SERVICE A/S
Kontaktperson
Mette Sanvig Sand
Telefonnr
76133134
Email
msje@rybners.dk
Minimum antal deltagere
13
Maksimum antal deltagere
16
Status
Kontakt skolen
Fag til kurset:
Konflikthåndtering
Skolefagkode:
46493
Varighed:
3,0 dage
Timer pr dag:
7,4
Deltagerpris:
642,00 kr.
Pris for ledige:
2266,40 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis man har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse og faget findes på positivlisten)
Pris udenfor AMU-målgruppe:
2266,40 kr.
Målgruppe
Medarbejdere, der ønsker at kunne håndtere og nedtrappe konflikter i forbindelse med jobudøvelsen.
Formål:
I forbindelse med jobudøvelsen kan deltageren afværge konflikt- og voldstruende situationer på en faglig, sikkerhedsmæssig og professionel måde, kan skelne mellem effektiv og ineffektiv kommunikation og kan, ved sin personlige fremtræden og adfærd, være med til at afværge, nedtrappe og forebygge uhensigtsmæssige konflikter. Er desuden opmærksom på stresssymptomer.
Indhold:
I forbindelse med jobudøvelsen kan deltageren afværge konflikt- og voldstruende situationer på en faglig, sikkerhedsmæssig og professionel måde, kan skelne mellem effektiv og ineffektiv kommunikation og kan, ved sin personlige fremtræden og adfærd, være med til at afværge, nedtrappe og forebygge uhensigtsmæssige konflikter. Er desuden opmærksom på stresssymptomer, og at uhensigtsmæssig stress har en skadelig indflydelse på helbredet, samt opmærksom på reaktioner hos mennesker efter ubehagelige oplevelser, fx trusler og overfald.