kursusmodulet.dk

College360

Virksomhedens sprogpolitik i praksis

Valgte hold
Kursussted College360, Hillerødgade 42, 2200 København N
Varighed 1,0 dage
Deltagerpris 128,00 kr.
Tillæg Tillægspris som følge af særligt afholdelsestidspunkt eller –sted kr. 150,00
Pris for ledige 690,25 kr. -
Pris udenfor AMU-målgruppe 690,25 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:00 - 15:24
Beskrivelse Virksomhedens sprogpolitik i praksis
Kontaktperson Conny Madsen
Telefonnr 20634532
Email com@college360.dk
Minimum antal deltagere 20
Maksimum antal deltagere 25
Status Kontakt skolen

Virksomhedens sprogpolitik i praksis

Målgruppe:

Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med alle former for ekstern og intern skriftlig kommunikation som skal være i overensstemmelse med virksomhedens sprogpolitik.

Mål:

Deltageren kan anvende de udstukne rammer for virksomhedens skriftlige kommunikation i sit daglige administrative arbejde, hvori der indgår kommunikation. Desuden har deltageren forståelse for hvordan rammerne og dermed sprogpolitikken er med til at styrke virksomhedens image.

Deltageren kan ligeledes medvirke til udvikling og vedligeholdelse af virksomhedens sprogpolitik i relation til indhold, udformning, sprogtone og sprogmønster i forskellige medier. 

Varighed:

1 dag

Undervisning fra 8:00 til 15:24

Eksamen:

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Fag til kurset:
Virksomhedens sprogpolitik i praksis
Skolefagkode: 47302
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 128,00 kr.
Pris for ledige: 690,25 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 690,25 kr.

Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med alle former for ekstern og intern skriftlig kommunikation som skal være i overensstemmelse med virksomhedens sprogpolitik.

Formål:
Efter uddannelsen kan deltageren forstå og aktivt anvende virksomhedens sproglige retningslinjer og deltage i udformningen og tilretningen i virksomhedens overordnede sprogpolitik.

Indhold:
Deltageren kan anvende de udstukne rammer for virksomhedens skriftlige kommunikation i sit daglige administrative arbejde, hvori der indgår kommunikation. Desuden har deltageren forståelse for hvordan rammerne og dermed sprogpolitikken er med til at styrke virksomhedens image. Deltageren kan ligeledes medvirke til udvikling og vedligeholdelse af virksomhedens sprogpolitik i relation til indhold, udformning, sprogtone og sprogmønster i forskellige medier.