kursusmodulet.dk

College360

Samarbejde i grupper i virksomheden

Valgte hold
Kursussted College360, Holtedam 1-3, 3050 Humlebæk
Tilmeldingsfrist 19. september 2025
Startdato 27. oktober 2025
Slutdato 16. december 2025
Varighed 4,0 dage
Deltagerpris 856,00 kr.
Tillæg Tillægspris som følge af særligt afholdelsestidspunkt eller –sted kr. 163,00
Pris for ledige 2832,60 kr. -
Pris udenfor AMU-målgruppe 2832,60 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:00-15:24
Beskrivelse Samarbejde i grupper i virksomheden
Kontaktperson Conny Madsen
Telefonnr 20634532
Email com@college360.dk
Kviknummer 2809514598327125
Minimum antal deltagere 20
Maksimum antal deltagere 60
Mange ledige pladser
Fag til kurset:
Kommunikation og feedback i administrativt arbejde
Skolefagkode: 47297
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 214,00 kr.
Pris for ledige: 773,15 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 773,15 kr.

Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

Formål:
Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Indhold:
Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.
Samarbejde i grupper i virksomheden
Skolefagkode: 45983
Varighed: 2,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 428,00 kr.
Pris for ledige: 1286,30 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1286,30 kr.

Målgruppe
Medarbejdere som i deres arbejde indgår i forskellige gruppekonstellationer.

Formål:
Deltageren kan samarbejde effektivt i grupper i virksomheden gennem aktiv medvirken i problem- og konfliktløsning, således at der sikres overensstemmelse imellem gruppens og virksomhedens mål. Deltagerne kan aktivt reducere de processer der hindrer samarbejde og styrke de processer der fremmer administrativt samarbejde i den administrative funktion.

Indhold:
Deltageren kan bevidst rette fokus på egen arbejdsindsats i en eksisterende/aktuel arbejds- eller projektgruppe og tilpasse sin arbejdsindsats således at den er med til, at sikre sammenhæng imellem gruppens og virksomhedens mål. Endvidere kan deltageren aktivt indgå i arbejdet med at minimere de processer, der hindrer samarbejde og kan styrke de processer, der fremmer samarbejde i virksomheden. Endvidere kan deltageren bidrage til at understøtte udviklingen af et godt arbejdsmiljø.
Virksomhedens sprogpolitik i praksis
Skolefagkode: 47302
Varighed: 1,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 214,00 kr.
Pris for ledige: 773,15 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 773,15 kr.

Målgruppe
Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med alle former for ekstern og intern skriftlig kommunikation som skal være i overensstemmelse med virksomhedens sprogpolitik.

Formål:
Efter uddannelsen kan deltageren forstå og aktivt anvende virksomhedens sproglige retningslinjer og deltage i udformningen og tilretningen i virksomhedens overordnede sprogpolitik.

Indhold:
Deltageren kan anvende de udstukne rammer for virksomhedens skriftlige kommunikation i sit daglige administrative arbejde, hvori der indgår kommunikation. Desuden har deltageren forståelse for hvordan rammerne og dermed sprogpolitikken er med til at styrke virksomhedens image. Deltageren kan ligeledes medvirke til udvikling og vedligeholdelse af virksomhedens sprogpolitik i relation til indhold, udformning, sprogtone og sprogmønster i forskellige medier.